Ett nytt år har kommit och som "vanligt" har väl inte mitt år börjat bra. Kommer inte ihåg sist de gjorde det. 

Det har varit väldigt mycket för mig på senaste och jag har inte haft lust att göra något överhuvudtaget. Jag har nu faktiskt sökt hjälp pga massa men det är ju självklart såna väntetider. Sjukt egentligen.. så snart ska det bli förändring! 
Men annars, på danderyd gick det toppen. Han va duktig och dem berömde honom. Dem tycker att han andas bara genom munnen och att han är slapp så vi ska öva på överläppens muskler. Vi ska dit i mars igen. 
Han pratar jättemycket nu, mycket nytt som inte ens jag förstår. Han pratar mer i meningar och han verkligen försöker mitt lilla hjärta. Det här med förskola var det bästa just nu! Han lär sig såååå mycket där! 

Jul och nyår spenderades med familjen. Så skönt med lugnt avslut. Leonell va helt fascinerad över alla raketer och höll sig vaken till 01.00 och såg allt. Man hörde väldigt mycket "wooow" från han haha 
Tomten var han inte ett dugg rädd för och sprang och drog i hans säck för att han ville ha paket haha 

I övrigt har det väl inte hänt så jättemycket. Går självfallet inte att lägga in bilder så kollar på det sen ✌

Skriv inläggstext 

Kommentera

Publiceras ej