Än vet vi inte om det var vattkoppor leonell hade. Förhoppningsvis så var de det!! Men det lär vi ju märka om han får det igen :) 

Leonell har nu "sommarlov"  hela veckan har han umgåtts med sin far och gudfar medans jag jobbade tisdag och onsdag och var sen på utbildning i volymfransar Tors-fre :D det va såååå kul! 
Och igår efter utbildning var det min tur och gå på semester. Eller jag ska ta en nagelkund och en spraytan. Leonell får haka på :D 

Han gav mig också en rejäl sovmorgon idag. 9.40 väckte han mig med att lägga sina ben över mig och pilla mig i håret 😍 så mysigt!! 
Vi ligger än kvar i soffan men snart ska jag upp. Är sååå sugen på pankisar så hoppas jag har alla ingredienser ;)  

Nu får vi se vad som händer på vår semester. Allt vi tänkt verkar inte bli av. Troligtvis åker vi till Åland nästa helg i några dagar med syrrorna. Min faster bor där :) 
Vädret är skit också. Det är typ höstväder. Kallt och regnigt :( man har ju ingen större lust att göra nåt liksom.. Vi får se om sommaren kommer tillbaka. 4 hela dagar hade vi iaf haha! 

Nä upp och göra nytta här! 



Kommentera

Publiceras ej