Idag skulle jag jobbat på hemtjänsten men fick ett sms igår från samordnaren som frågade om jag ville vara ledig idag. Äh ja tack! Jobbar arslet vanlig just nu så behövde en dag med leonell. Jobbar dock ikväll men det gör inget :) 
Vi gjorde iaf morgon vid 8.20 men kom inte längre än till soffan. Här har vi legat sedan dess med undantag för frukost. Sååå skönt! Det som stressar mig lite är hur stökigt det är efter att adhd-jag fått för mig och byta ut alla möbler och håller på och skruvar upp nya möbler men har inte orkat och det ligger kartonger och halvt uppskruvade möbler i hela vardagsrummet :p men aa, till helgen ska det vara klart ;) lovar! 

Vi ska börja klä på oss och göra oss iordning snart. Vi ska möta jejja på lunch sen tar hon med honom hem när jag ska börja jobba :) 

Förresten kollade jag in mitt konto igår och blev förvånad hur mycket pengar som låg där och trodde nåt var fel. Tills jag insåg att skatten hade kommit in 😃 direkt gick jag in på min Fransskola Lashia och betalade en volumeutbildning jag ska gå på i juli 😃😃 längtar!!!



Såhär mysigt har vi det ❤️


Kommentera

Publiceras ej