Imorrn har det gått 2 månader sen snorre blev 2 år. Sinnessjukt vad tiden går!! Han pratar fortfarande inte mycket men ord kommer upp då och då. Han fattar ju dock typ allt man säger så han surprisar väl med att börja snacka helt :p 
Annars var jag idag och köpte ett par skor jag tänkte han skulle ha hos dagmamman som är okej att smutsa ner. Hittade ett par Nike free. Dem såg helt okej ut så slog till. När vi skulle prova dem hemma sen så var dem ju skitsnygga!! Inte nog med det, när jag öppnade kartongen så brister leonell ut i ett wooow och vill mer än gårna ta på sig dem. Han har varit lite svår med sånt och vill helst ha skor han använt många ggr. Men inte denna gång. Dessutom vägra han ta av sig dem. Så dem får 5 av 5 från oss båda! Nässpray så jag vill köpa nya skor och ha hos dagmamman så han inte skitar ner dem ;) men nej, det räcker nu :) 
Händer mycket här och känner mest för min och leonells skull att jag behöver uppdatera mer! 

Ha en fin fredag :) 




Kommentera

Publiceras ej