När jag planerade mitt liv och skaffa barn och familj så var det tänkt att mitt liv skulle bli som jag alltid drömt om. En kille jag älskar och mååånga barn! Eller iaf 3. Sen om det blivit fler så varsågod! Jag började planera hur allt skulle gå till. Vart hur jag och leonells pappa skulle ha det. Vart vi skulle bo. Hur många barn vi skulle ha. Vilken åldersskillnad det skulle vara osv. Jag ville att när mitt första barn kom så ville jag vänta tills denna blev runt 2 tills jag ville bli gravid igen. 
Och nu sitter vi här. Leonell är över 2. Jag och leonells pappa är inte tillsammans pga massa skit. Och min kropp typ skriker efter ett till barn. Hur fan kommer man över den där längtan? Det sista jag ville vara att ha stor åldersskillnad och barn med olika pappor!! Jag lär ju inte få ett till barn än på några år och det SUGER verkligen!!! 
Tänk om jag inte hittar en ny kille som vill ha barn? Eller som inte går ihop med leonell? Tänk om jag inte ens kan bli gravid igen?? 
Alla dessa tankar tar kål på mig! 
Hur kommer man över det här? 


Kommentera

Publiceras ej